NYHET! Årets Forsprang – designtjenester til en verdi av kr 100 000,-

NYHET! Årets Forsprang – designtjenester til en verdi av kr 100 000,-

Tekst: Ingveig Tveranger  |  Foto: Runar Eltervåg |  Bilde: Ken Bakke, daglig leder i PlayDesign.


NYHET! Årets Forsprang – meld på ditt produkt og vinn designtjenester til kr 100 000,-


Vi i Det Norske Måltid er kjempestolte over alle finalistene våre! Bare det å nå finalen gir et forsprang. Men det er muligheter for et ekstra lite hestehode.

Nå åpner vi opp for at alle finalister kan få sjansen til det lille ekstra puffet på design, innpakning og emballasje. Vår partner PlayDesign gir designtjenester med prisen Årets Forsprang til en verdi av kr 100 000,- til en av finalistene.

Du kan enten videreutvikle det du har, eller komme med behov som ikke er dekket.

– Vi i PlayDesign har god erfaring med å finne gode emballasjeløsninger og å få det til å se bra ut, slik at produktet får et unikt og lekkert uttrykk når det står i butikkhyllene, sier daglig leder i PlayDesign Ken Bakke.
– Mange produsenter jobber godt med emballasje og design, men vi vet at mange også ønsker et ”nytt” blikk på den innpakningen produktet har. Det er jo også et viktig kriterium i dommernes vurdering, sier daglig leder i Ipax Mat Kristin Austigard.

Alle finalister kan søke på prisen som er kalt ”Årets Forsprang”, og resultatet blir kunngjort under den store måltidsgallaen og finalen i Det Norske Måltid i Stavanger den 6. januar 2017.


– Nå ønsker vi oss mange søkere, og vi tar utgangspunkt i det som fungerer godt med ditt produkt, forsterker dette og videreutvikler designet på emballasjen. Det blir spennende å sette oss ned med dere som kjenner produktet for å høre hva dere tenker og hva som fungerer. Vi kan emballasje og sammen skaper vi et forsprang, sier Bakke.

Målet med Årets Forsprang er å sikre at det å være med i Det Norske Måltid er mer enn heder og ære. – God næringsutvikling ligger oss sterkt på hjertet, og vårt mål er at finalister skal ha mulighet til å få med seg premier som gir verktøy for videre utvikling i markedet, sier Austigard.

Det er velkjent at et godt, tydelig og gjennomtenkt design tiltrekker forbrukerens oppmerksomhet, som igjen kan føre til økt salg. Noen velger alltid kjente merkevarer, mens andre velger spennende alternativer hvor designet av emballasjen spiller en viktig rolle.

PlayDesign har hatt et tett samarbeid med Det Norske Måltid siden 2014, og har utviklet den nye profilen, nettsiden og alt markedsmateriell.

Les mer om hvordan melder deg på Årets Forsprang her!


Kontakt:

Kristin Austigard ka@ipaxmat.no
mobil: (+47) 90 19 38 77
Sigve Skretting ssk@ipaxmat.no
mobil: (+47) 90 75 10 25

Det norske måltid er på Facebook.com/detnorskemaaltid
Twitter: @DNMaltid   Instagram: @detnorskemaltid #dnmaltid15

Det Norske Måltid startet i 2008 og er nå landets viktigste matpris. Det Norske Måltid eies og drives av iPax Mat AS.


Logo: PlayDesign Studio Link: PlayDesign sin nettside.

Ken Bakke ken@playdesign.no
mobil: (+47) 915 38 447

Sjekk ut PlayDesign sin nettside: playdesign.no
PlayDesign er på Facebook.com/playdesignbyra
Instagram: @playdesign_norway