Ved å klikke "Godta" godtar du lagring av informasjonskapsler på enheten din for å forbedre nettstednavigering, analysere nettstedsbruk og hjelpe til med markedsføringsarbeidet vårt. Se vår personvernerklæring for mer informasjon.

Det Norske Måltid styrker merkevaren

Det Norske Måltid har gjennom 15 år løftet frem de dyktigste produsentene og de ypperste produktene i Norge. Konkurransen har gitt viktig anerkjennelse til flere hundre produsenter som daglig bruker finalist – eller vinnerlogoen på sine produkter og i sin markedsføring. Merkevaren Det Norske Måltid har i 15 år bidratt til velfortjent oppmerksomhet for produsentene, og å øke bevisstheten om kvalitetsprodukter blant forbrukerne - det skal vi fortsette med!

Det Norske Måltid fikk i år avslag på offentlig støtte litt sent, og må nå bruke tiden til å se på andre finansielle løsninger. Det vil derfor ikke bli arrangert juryeringer i høst med prisutdeling på nyåret.

«Vi skal etter 15 fantastiske år bruke de kommende månedene til å videreutvikle konkurransen, og rigge den for sesong 16, med oppstart og påmelding våren 2024. Vi skal bruke dette pusterommet til å utvikle konseptet vårt og styrke merkevaren Det Norske Måltid, til det beste for Norges produsenter» sier Kristin Austigard, leder av Det Norske Måltid.

Følg med oss i utviklingen på:

Kontakt:

Kristin Austigard, leder i Det Norske Måltid
kristin@detnorskemaltid.no
Mobil: + 47 90 19 38 77