Det Norske Måltid har gjennom 15 år løftet frem de dyktigste produsentene og de ypperste produktene i Norge. Konkurransen har gitt viktig anerkjennelse til flere hundre produsenter som daglig bruker finalist – eller vinnerlogoen på sine produkter og i sin markedsføring. Merkevaren Det Norske Måltid har i 15 år bidratt til velfortjent oppmerksomhet for produsentene, og å øke bevisstheten om kvalitetsprodukter blant forbrukerne - det skal vi fortsette med!
Det Norske Måltid fikk i år avslag på offentlig støtte litt sent, og må nå bruke tiden til å se på andre finansielle løsninger. Det vil derfor ikke bli arrangert juryeringer i høst med prisutdeling på nyåret.
«Vi skal etter 15 fantastiske år bruke de kommende månedene til å videreutvikle konkurransen, og rigge den for sesong 16, med oppstart og påmelding våren 2024. Vi skal bruke dette pusterommet til å utvikle konseptet vårt og styrke merkevaren Det Norske Måltid, til det beste for Norges produsenter» sier Kristin Austigard, leder av Det Norske Måltid.
Følg med oss i utviklingen på:
Kontakt:
Kristin Austigard, leder i Det Norske Måltid
kristin@detnorskemaltid.no
Mobil: + 47 90 19 38 77